Torino Lamborghini Cappuccino Dolce Gusto κάψουλες – 8+8 τεμάχια
Torino Lamborghini Cappuccino Dolce Gusto κάψουλες – 8+8 τεμάχια Οι Torino Lamborghini Cappuccino Dolce Gusto κάψουλες – 8+8 τεμάχια ήρθαν για να σας χαρίσουν την πολυτέλεια του Αυθεντικού Ιταλικού καπουτσίνο στο φλιτζάνι σας. Ένας πραγματικός καπουτσίνο όπως σε μαγαζιά καφέ. Χάρη στην κάψουλα γάλακτος και την κάψουλα καφέ. Κάθε συσκευασία περιέχει 8 κάψουλες γάλακτος και 8 κάψουλες καβουρδισμένου καφέ, ώστε να μπορείτε να φτιάξετε 8 ροφήματα καπουτσίνο. Την εγγύηση για την ποιότητα και την απόλαυση δίνει ο Ιταλικός όμιλος καφέ Gruppo Gimoka S.pA. Έχει άριστο αποτέλεσμα στο φλιτζάνι. Οι κάψουλες είναι συμβατές και κατάλληλες για μία χρήση σε μηχανές καφέ κάψουλας μόνο με το σύστημα Dolce Gusto*. Απολαύστε την πολυτέλεια του καφέ στο χώρο σας μόνο με νερό και μια μηχανή Dolce Gusto *. Για την παρασκευή ενός ροφήματος καπουτσίνο θα χρειαστείτε 1 κάψουλα γάλακτος στα 200ml (6κτη παυλίτσα) και έπειτα 1 κάψουλα καφέ εσπρέσο στα 40ml (1τη παυλίτσα) της μηχανής σας. Η συσκευασία περιέχει 164g συνολικού προϊόντος για 16 κάψουλες. 8 κάψουλες γάλα και 8 κάψουλες καφέ εσπρέσο. Ιστορία επιτυχίας της εταιρίας Gimoka Στις αρχές της δεκαετίας του 1980, η οικογένεια Padelli είχε ένα μικρό καφέ στο κέντρο του Lecco (περιοχή της Λομβαρδίας στην Ιταλία). Με τη βοήθεια του πατέρα του, ο Ivan Padelli ίδρυσε την εταιρεία Gimoka, η οποία ειδικευόταν στο καβούρδισμα του καφέ για οικιακή κατανάλωση. Η Gimoka πρωτοστάτησε στην τεχνολογία ψησίματος bed roasting στην Ιταλία. Σήμερα το 2022 η Gimoka είναι η μεγαλύτερη ιταλική εταιρεία καφέ. Ο όγκος του καβουρδισμένου καφέ είναι δεύτερος μόνο μετά τη Lavazza. Σύμφωνα όμως με τον πρόεδρο της εταιρείας, Ivan Padelli, η Lavazza είναι 15 φορές μεγαλύτερη και «παίζει το δικό της παιχνίδι» απέναντι στη Nestle και τον Jacobs Douwe Egberts. Η Gimoka δεν έχει άλλους ανταγωνιστές, επομένως η εταιρεία δικαιωματικά ονομάζεται ένας από τους ηγέτες στο ψήσιμο καφέ στην Ιταλία. Η Gimoka εξάγει καφέ σε περισσότερες από 50 χώρες. Οι ποικιλίες που εξάγει περιλαμβάνουν 3 κατηγορίες προϊόντων: αλεσμένο, κόκκους καφέ, και καφέ σε μερίδες (όπως για παράδειγμα κάψουλες nespresso) καθώς και στιγμιαία προϊόντα. Κάθε περιοχή έχει ξεχωριστή επιχειρηματική μονάδα. Ο Padelli λέει ότι το κυρίαρχο πλεονέκτημα της Gimoka είναι ο έλεγχος της εφοδιαστικής αλυσίδας, ξεκινώντας με την αγορά πράσινα φασόλια και τη μεταμόρφωση των σύγχρονων συστημάτων της. Τα οποία όχι μόνο εξοπλίζουν την εταιρεία με την τεχνολογία αιχμής του κλάδου, αλλά το κάνει με ελάχιστες περιβαλλοντικές επιπτώσεις. Στη σημερινή ανταγωνιστική και μερικές φορές τιμωρητική αγορά, αυτή η ευθύνη επεκτείνεται και στους χιλιάδες καταναλωτές που χρησιμοποιούν τα 2500 διαφορετικά προϊόντα της Gimoka υπό την ομπρέλα των εμπορικών σημάτων της. Όπως οι Galleria CaffeSi, Gran Caffe Garibaldi, Tiziano Bonini και Espresso Italia. Περίπου 2.500 διαφορετικά προϊόντα Gimoka παράγονται με διάφορες μάρκες, συμπεριλαμβανομένων των Espresso Italia, Gran Caffe Garibaldi , Galleria CaffeSi, Tiziano Bonini. Πρόκειται για αλεσμένο καφέ, παρασκευασμένο με σύγχρονο εξοπλισμό, και τα ίδια μείγματα σε μορφή κόκκων καφέ (πωλούνται για ελαφρύ και έντονο καβούρδισμα). Ένας άλλος τομέας είναι τα διαλυτά συστατικά. Η ελίτ επιλογή είναι τα προϊόντα Gimoka σε κάψουλες. Διατίθενται διάφορες παραλλαγές που ταιριάζουν σε ένα ευρύ φάσμα μηχανών καφέ. Για παράδειγμα, καφές σε κάψουλες nespresso, Dolce gusto κτλ. Τα προϊόντα συσκευάζονται έτσι ώστε οι ιδιότητες να διατηρούνται όσο το δυνατόν περισσότερο. Δείτε επίσης: Συμβατές κάψουλες Dolce Gusto * Το εμπορικό σήμα «Dolce Gusto» δεν ανήκει στην εταιρία Gimoka S.p.A. ούτε σε εταιρείες που σχετίζονται με αυτή.